Accepterad veil | Medlem ansökning [isaac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

veil

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Veil

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Drake svensson 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självständigt, stabil och ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kom från en fattig bakgrund och vill komma upp så han kan leva som han alltid har velat leva. Stora planer där han blir rik och skaffa många kontakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en ärlig spelare, följer alla regler och det vill man ha såklart. Kan brösta alla straffar om det ens kommer några där jag bryter reglerna. Kan också bidra med positivitet till spelare speciellt dem nya eftersom jag kan hjälpa dem utveckla sig själva.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att även om man tror att man kommer förlora i ett scenario så ska man fortfarande följa med och inte göra något omänskligt bara för att vinna scenariot. Man ska bara följa med hur det går för spelets skull. Med andra ord att bara ta emot sin förlust

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte brutit mot regler förutom när jag först började spela gta rp, det var en grabb som riktade gun mot mig och jag sprang iväg och tog fram min egna. Detta var såklart fel eftesrom jag inte följde fearrp och lärde mig av det såklart. Man ska värdera sitt liv exakt hur man gör i vekligheten

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat loggning, det är när du är i combat, men till exmpel du inser att du håller på att dö så du lämnar spelet mitt i allting. NLR är new life rule, efter du har dött ska du glömma det scenariot du var med i innan du dog. Till exempel om du har sjkuter mot någon och han dödar dig så ska du inte gå tillbaks för att döda honom efteråt, annars ska du glömma det scenariot och gå vidare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat rp jätte mycket, i engelska och svenska serverar, har aldrig blivit bannad.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka