Lilleskutt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/VaxKev/
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? VaxKev#0585
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Olof Gustavsson hade en tuff barndom Pappa alkoholberoende och mamma drogmissbrukare. När han var liten hade inte så många vänner kan ha varit för att han var klen, liten och skygg och dem vänner han hade var kriminella. Olof visste inte vart han skulle ta vägen så hoppade av skolan för att hänga med sina enda kompisar o det är därför han nu idag är 20 år och är en kriminell maffia medlem.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rätt så bra erfarenhet av rp har spelat på en del server men ingen har direkt fastnat förutom Unive. Vill också vara med och göra servern till perfektion och bara ha det gött och spela rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Välgjord server, bra mods/admins vad jag har sett, härliga personer och aktiva spelare.
Hur hittade du Unive? Blev rekommenderar av en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul träffa nya personer och sprida glädje till folk.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Starta eller gå med i mafia och bli igenkänd för att vara rik
.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Unive eftersom jag tycker det är den bästa servern just nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? VaxKev#0585
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Olof Gustavsson hade en tuff barndom Pappa alkoholberoende och mamma drogmissbrukare. När han var liten hade inte så många vänner kan ha varit för att han var klen, liten och skygg och dem vänner han hade var kriminella. Olof visste inte vart han skulle ta vägen så hoppade av skolan för att hänga med sina enda kompisar o det är därför han nu idag är 20 år och är en kriminell maffia medlem.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rätt så bra erfarenhet av rp har spelat på en del server men ingen har direkt fastnat förutom Unive. Vill också vara med och göra servern till perfektion och bara ha det gött och spela rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Välgjord server, bra mods/admins vad jag har sett, härliga personer och aktiva spelare.
Hur hittade du Unive? Blev rekommenderar av en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul träffa nya personer och sprida glädje till folk.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Starta eller gå med i mafia och bli igenkänd för att vara rik
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Unive eftersom jag tycker det är den bästa servern just nu.