Nekad Vave | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vave

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198871342378/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vave

Vad är ditt discord namn? Reiner#4884

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Han är 18år hade en tuff barndom blev slagen av sina föräldrar och lämnade sitt hem när han var 18 för han orkade inte mer så han flydde till USA och det är här han befinner sig nu. Han gillar att åka runt i sin bill bara för att ta lite frisk luft, Han hade inte så många vänner när han var liten för han var den personen som ingen ville vara nära. Hans dröm jobb är att vara polis eftersom att han visa ändå fast han blev slagen som ett barn så gör han fortfarande rätt.

Varför ska just du bli whitelistad? Så att jag kan få ett jobb det verkar vara väldigt roligt att vara polis som tillexempel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill vara polis och köra med mina kompisar.

Hur många timmar har du på FiveM? 9 timmar har inte kört roleplay så många gånger blev nyligen tipsad av en kompis att det kan vara kul men jag har 167 timmar på vanliga gta.

Hur hittade du Multistaden? En kompis nämnde någon svensk rp server och skulle ge det ett försök

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Inte en så länge.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Hypaste, Mostwanted Rp, LCRP, NHRP, GTA ONLINE RP och Blue Line Rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka