Accepterad Varrions | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varrions

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Varrions

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198841790144/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Jeppsson

Vad är ditt discord namn? Varrions#6215

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt seriös om grejer och vill få saker gjort. Om han inte som han vill kan han ljuga, bli aggressiv och till och med pressa folk.
Han är väldigt smart och kan skylla på grejer och kommer oftast iväg med dem flesta brotten han gör.
Han är inte så social, han har några få vänner som han litar på.
Det är oftast han som är ledaren och styr allt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle gärna vilja bli whitelistad för jag vill ha en seriös server att rp'a på och ha roligt. Jag bidrar alltid med bra rp och om nåt går fel så försöker jag alltid rp'a ut det istället för att göra andra saker.
Har kört på rätt många andra engelska servrar så jag vet hur man rp'ar och är rätt bra på det.
Jag är oftast aktiv på servrarna som jag spelar på och gillar seriösa / whitelistade servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har vart på rätt många engelska servrar och haft väldigt roligt. Men de är lite jobbigt när folk inte kör seriöst och griefar. Har också alltid varit intresserad att joina en svensk fivem server istället för en engelsk. Är väldigt taggad för att bidra i detta fivem community.

Hur många timmar har du på FiveM? 142 timmar

Hur hittade du Multistaden? Blev rekommenderad av en vän.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, har några amerikanska vänner och dem brukar hosta en fivem server. Jag har också spelat på några andra engelska och amerikanska fivem servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka