Nekad Valter | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? rev0v

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara från Sverige och kommer hetta Robban Larsson. Han vill bli bil mekaniker. Han blir bil mekaniker och tjänar bra med pengar. Han har också ett stor intresse för bilar. Så han bestämde sig för att köpa en Bmw Riktigt dyr Bmw. Sen efter 2 år så tänkte han sälja bilen. Han hitta en försäljare och dem skulle träffas. Men där dem skulle träffas var ett riktigt mörkt ställe och många kriminela saker hade hänt så han va lite rädd att något skulle hända. Men han brydde inte sig och körde ditt. Men först undrar du kanske hur han fick tag på bilen, jo han hade arbetat på en bilfirma där han hade blivit högt uppsat och tjänat mycket pengar vilket gjorde honom rik. När han kom ditt så var det ingen där. Men sen efter 5 min så kommer det 3 svarta mörk tonade BMW's och det hoppar ut 5 personer och riktar pistol och säger att dem ska ha bilen. Och Robban e så rädd så att han bara ger dem bilen. Efter det så ville han ha hämnd. På vägen hem från platsen så såg han dem på en parkering lite längre bort och såg hela huvudet. Så till en vecka senare hade han frågat sin bror Bobban om hjälp med att få hämnd. Och Bobban var en boss i ett gäng, så dem tänkte att f**k it vi kör så dem åkte runt i området sent på kvällen med 4 svarta Mercedes och alla bilar va fullpakade. Sen hittade gänget dem och dem klev ut och började sikta sina glock-19's och sa ge mig alla bilar ni har sen stack dem iväg och Robban tyckte det var roligt att göra sådant så han fråga ifall han kunde gå med i gänget. Så då sa Bobban självklart kan du det!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tillbringa en seriös rp nivå som jag kommer sprida runt på servrn. Jag Står för det jag säger/gör och kan ta ett seriöst ansvar att rollspela ingame.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte hela tiden bara vinner utan e du död så är du död och motpartens sida har då vunnit. Det menas liksom med att din sida för räkna med att förlora scenariot också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. T.ex rdm, vdm, suntförnuft, power, gaming, metagaming och nlf. Men dem viktigaste reglerna jag tycker är ju nog sunftförnuft vilket betyder att man måste tänka verkligt liksom ifall jag ska hoppa från en 25m hög bro skulle jag gjort det i verkligheten nä då måste jag tänka på det i spelet också.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på er server innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka