Nekad valleboi1223 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

valleboi1223

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valle

Vad är ditt discord namn? valle1223

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmad Stafan, han är 23år gammal. Han växte upp i stockholm, rinkeby. Hans familj består av Mohammad Stafan (pappan från syrien) och Alice Ramson (mamman från sverige). Ahmad's uppväxt var ganska livs full med många polare och guzzar. Ahmad och hans polare brukade hänga inne vid rinkeby grillen. Han gillar att hålla på med bilar, när han var liten så tog hans pappa honom till ett car meet det var där han fick intresset för bilar. Under hans år har han åkt i många olika bilar. Ahmad må vara liten och svag men han har ett hjärta större än stockholm city. I framtiden tänker han att ska skaffa ett jobb hos mekonommen eller autoexperten då han gillar att meka med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag är aktiv och en seriös rollspelare med en hög rp nivå (Detta är baserat på vad jag har fått för feedback!). Jag kommer också komma med massa stora och roliga scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man själv inte altid behöver vinna ett scenario utan man kan lota motståndare eller andra personer i scenariot vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Powergaming = Du använder dig av omänskliga krafter. Powergaming2 = Man bara spelar för makt och pengar. Vehicle Death Match (VDM) = Man använder sitt fordon som ett vapen. Random Death Match (RDM) = Du dödar någon utan ett bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har en lång history av rollspelande allt från att rollspela som mekonomen, autoexperten, bilfirma till kriminell där jag har varit solo och gäng medlem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? näe

Nekad
Anledning: Utveckla och berätta lite mer om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka