Nekad Valentino02 | Chef-jobb ansökan - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas.

Vad heter du IRL? Valentino

Vad heter du på discord? Ahmad Whaleed#3267

Hur gammal är du? 20

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 år mer eller mindre

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa fler folk som är mycket aktiva för jag ser att det är mycket inaktivitet inom de flesta yrkena och det stör mig väldigt mycket, Jag kommer att anställa folk som jag vet har bra utvecklad RP och är aktiva på servern samt sitt arbete på servern. Jag vill att företagen skall vara aktiva flera timmar om dagen för det är bara så det är IRL. Jag kommer att utveckla RPn inom bilförsäljning genom att komma med förslag där jag ser något som saknas inom yrket och förbättra RPn av både försäljning och ledning. Som chef kommer jag att vara lätt att komma åt om man har problem med yrket, jag kommer att vara glad o hjälpa till om det behövs och jag är lätt att jobba med då jag är väldigt trevlig och har lätt att prata med vem som helst.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på marja Lisas innan och då var jag erfaren under den största tiden, när jag jobbade där märkte jag att jag var den som var mest aktiv och jag fick sålt väldigt många bilar. Marja lisas är inte det enda yrket jag har haft jag har också haft yrket som polis, lindroths, mekonomen, Falck, vianor och Saras. Jag känner att jag vet vad som krävs för att vara chef och att jag kommer ha det under kontroll.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att kunna vara inne under dessa tider:

Under vardagar: 17:30-18:30 sen 20:30-23:30

Och under helger: 14/15-18:30 och sen 20:30- 02:00

Detta är mina standard tider, saker kan alltid ändras dag för dag irl men detta är tiderna jag nästan alltid är inne och aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut jag skulle absolut vara kvar på servern! Unive är en riktigt bra server och jag skulle inte sluta rpa på den för en sån här grej!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, unive är den enda servern jag spelar på!

Har du läst våra Regler? Ja! Jag läste om dom bara för att veta att jag var helt uppdaterad och inte har missat något!

Tillbaka