Nekad vadskamanheta | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vadskamanheta

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? transan49

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image69b.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I och med att jag var inte kriminell och rp som icke kriminell och gjorde en dum sak som bland annat att jag tog ett vapen från en annan kriminell spelare. Som gjorde att det resulterade i en bannlysning och sedan så ändrades den mannen av 320 till en permanent band. Jag förstår vad som jag har gjort fel och förstår att jag får stå för mina konsekvenser och det jag har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt som icke kriminell och tog vapen från en annan spelare i hamnen som sedan gjorde att jag blev bannad av en okänd staff som jag inte minns namnet på sedan ändrades bannen av 320. Jag hade alltså tagit vapen av en annan kriminell i deras bil. Jag var inte seriös när jag spelade och hade inget förnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt att lägga bannen på mig och jag tycker den var rätt men jag har förstått att jag har gjort fel och får tänka på mina drag och spel rätt kort. Jag vill föra framöver i vinter spela och köra som kriminell för har varit borta ett bra tag nu vilket gör att jag har kunnat reflektera kring det som jag har gjort. Det var alltså en korrekt bannlysning. Det finns inget att påpeka som var fel med den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bland annat blivit avstängd för vanliga regelbrott så som VDM och andra lätta saker som man tagit lärdom av denna är en av de sakerna som jag tagit stor lärdom av och vill spela seriöst framöver eftersom det är kul med gemenskap att spela med vänner och kanske starta upp ett gäng men ta en sak i taget som bland annat skaffar medlem först.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att tänka på vilka så konsekvenser som skulle komma att hända. Nu har jag släppt det och försöker ta nya tag eftersom jag vill spela seriöst på denna server. Något jag hade kunnat göra. Annorlunda är också att tänka på hur de andra känner jag hade ett själv inte velat vara i den situationen där någon förstör för den andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig någonting både hur de andra känner om det skulle hända dem men också att jag förstör för andra. Sedan kommer det alltid komma konsekvenser och detta är en konsekvens som jag fick. Det gör att jag inte kan spela vilket jag gärna vill och därför vill jag vara ärlig Och försöka ge det en ny chans. Det som krävs av mig är en stor lärdom intresse, attityd och empati att visa för de andra spelarna. varit bannad i 3 månader.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka