Vacwille™ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
231
Reaction score
91
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: vacwille

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff då jag känner mig manad att kunna ta hand om rollern på ett vättigt sätt och kunna hjälpa spelarna på servern med deras problem och få deras upplevelse här på servern till något bättre. Jag skulle även kunna säga att jag god kunskap inom staff delen, veta hur man ska bete sig och vilket bemötande man ska ge dom som kommer till en. (sen en liten parantec om detta skulle byta något så har jag inte fått en endaste poäng sedan nya systemet kom till servern :D)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag kan tycka att jag ser lallande och en del suntförnuft som bryts på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska alltid prata ihop oss så vi vet vart vi har varadnra och varandras åsikter i ärenden. Det är viktigt att kunna komunicera med varandra för att dels hålla bandet som man ska göra och att kunna fungera ihop somm ett team.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? håll lungn ton inte skrik. vara förstårlig inte hetsa eller vara sur. se till att spelarna får en bra upplevelse i support. för är en staff negativ så kan det dra ned hela staff temet i samma håll vilket inte får ske.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RPandet spelar inte jätte stor roll kommer vilja staffa mer och mellan privatlivet och staffandet så kommer jag dela upp det så gott jag kan. Jag kommer prioritera livet före spelet för det ska man alltid göra.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har varit medlem nu sedan 2025-08-08 och inte haft indraget sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är flexibel och kan tänka mig jobba med allt.

Tillbaka