Nekad v1ggen123 | Medlem ansökning (nmthelaw)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1ggen123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? kaptenkalle

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: clinton karlsson 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? märklig snäll och snobbig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Clinton växte upp i Knivsta och han hade en bra uppväxt med bra föräldrar som tog hand om honom. han var bar i skolan med bra betyg, han fick senare ett bra jobb som bilmekaniker, men sen hände nåt han blev bedragen av sin bästa vän han hade gått bakom ryggen på Clinton. Clinton blev inte glad och han flyttade från Knivsta för en ny start i en ny stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kvalité på mitt RP har kollat och rpeat mycket innan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska ha en så bra kvalite på sitt rollspelande som möjligt man ska kunna acceptera förluster och inte försöka vara korrupt och bryta regler för att vinna ett scenario det är som Fearrp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte vad jag vet i alla fall

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft och power gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har skådespelat irl för teater.

Nekad.
Anledning:
mer utveckling på Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka