Nekad v1gge | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1gge

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? qwerxzy123

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Holm 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig.snäll och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jobb på falk eller mekonomen och sen jobba lagligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en aktiv spelare med bra rp nivå. Jag bidrar också med en bra rp nivå och social rp. Jag respekterar reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa så motpartnern får ett roligt scenario tex om jag blir rånad så ska jag bara lyssna och rpa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Japp fear rp och jag ångrar de mycket och då fick jag ban och då lärde jag mig att de var dumt och inte värt över huvudtaget.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM det är när man slår eller dödar någon utan anledning eller att den inte har varit med i ett scenario. VDM att man kör över någon utan anledning. METAGAMING tycker jag också är bra att man till exempel sitter i ett discord samtal och ens kompis säger att den ligger död vid paleto att han har blivit nedskjuten och en karaktär ig inte fått reda på de att man ändå tar informationen och åker dit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Jonas vill starta något eget – en egen verkstad, med en liten butik bredvid där han säljer begagnade bildelar, verktyg och kanske till och med specialmodifierade bilar. Han drömmer om att kunna ta in unga killar och tjejer som inte riktigt passar in någon annanstans – sådana som han själv var – och lära dem meka, ge dem en framtid med händerna.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär,

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas har nyligen flyttat in till stan för att börja ett nytt kapitel. Hans mål är att få in en fot på Mekonomen som bilmekaniker – eller hos Falck, där han kan kombinera sin kunskap med bilar med att hjälpa folk ute på vägarna. Han drömmer om att på sikt kunna öppna något eget, men just nu är fokus på att bygga erfarenhet, få nya kontakter och hitta sin plats i samhället. Jonas Holm är 28 år och uppvuxen i en mindre stad där mycket kretsade kring bilar, verkstäder och gamla motorer. Han hängde ofta på sin morbrors garage efter skolan, där han lärde sig meka redan som tonåring. Med tiden blev bilintresset mer än en hobby – det blev en livsstil. Han är ganska lugn, social och har nära till ett skratt, men när det gäller jobb är han noggrann och gillar att göra saker ordentligt.

Nekad.
Anledning:
Ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka