Nekad Uvalic | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uvalic

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emil

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär är skapad av egen erfarenhet, alla juggar har någon gång träffat på denna farbrorn som kan allt och vet allt, men egentligen inte har koll.

Dragan vill hjälpa alla och få hjälp, men sällan handlar det om pengar som juggar gör, Det kan vara enkelt att köra någon till flygplatsen och be sedan om något liknade.

Öl är största valutan i Jugge landet och kommer nog vara samma här!
30 år man, Letar efter jobb och vill bli rik. köra lyxiga bilar.
Vill utveckla en grupp om människor som stöttar varandra och hjälper de som behöver.
God eller "ond"? Ingen vet! Det är ju hur det utvecklas i hans liv! Man kanske inte kan lita på alla? eller så är alla man träffar snälla?

Detta är skriven i Dragans perspektiv då det blir lite roligare och en känsla av karaktären.
Jooo Jebote, Dragan heter jag, 20 år plus moms ( 30 ). yooj kommer ifrån gamla yogoslaven, jag gick 20 mil till skolan varje dag, kan allt.

behöver du fixa hemmet? Jag löser det! bara om det finns Karlovacko.
Motorer? Jebote kan allt sa jag juuu.

Jag är sneeeel man, som vill vara till hjälp.

Drömmen är att vara Nattklubbs-ägare, Polis , Mekaniker, läkare, jooj allt som kan ge mig mat på bordet och tak över huvudet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har bra sociala kunksaper och har lätt att få folk hörda. Med min Rp så kommer man vara mer inkluderad och utvecklas som en person. Vill att alla ska ha en trevlig stund när man kommer in i servern. Kommer nog alltid lösa så motpartnes vinner nått.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag bakar bröd du ger mig fisk. Vi alla är en familj <3

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm.. detta är inte cod , Vi ska ha en bra samhälle, att lägga ner tid på sin rollspel kan betyda mycket för många. Med det sagt är det inte kul när någon kommer in och förstör upplevelsen som man har själv utvecklat. Jag har läst igenom alla lagar noggrant, det är inte många regler så det ska inte vara svårt att hållas sig till? Vad du gör irl, gör du här med. Sen den viktigaste som jag tycker, Never break character. ha den röst du har valt, och lev den personen du har valt. Det blir 100 ggr roligare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har spelat en hel del DND, och kört DM några gånger. "Dragans svar" = Jebote man kan vara vem du vill i sängen hö hö "

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Emil är ju riktiga namnet. 27 år och gillar ju spela det mesta. Jag har alltid varit sugen på testa RP server med GTa, då det verka vara min grej, Är ju extrovert f.d Säljare så man vill ju snacka av sig lite då och då. Har alltid tyckt det skulle vara roligt att komma in en grupp av människor med samma intressen som mig. har förstått och har utvecklat min ansökan och hållt mig till en per dag ansökan, då jag förstår ni får en hel del ansökan!

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning, skriv det mer som en historia från hans bakgrund tills hur han kom till unive staden. Samt vad han har för mål. Utveckla även motpartens vinst i ett scenario. Se även till att du har samma namn på discord som på steam.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka