Antagen us5x | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

us5x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
29
Reaction score
195
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Ditt discordnamn: us5x

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag har kapaciteten, mogenheten och de erfarenheten som man behöver just för att kunna bli staff. Jag tror även att jag kan hantera positionen på ett bra sätt, och detta vet jag eftersom att jag har varit staff tidigare på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn inte ser så ljus ut för tillfället, även andra småsaker som lallare osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans med resten av staff teamet så ska jag se till att folk som begår regelbrott faktiskt blir bestraffade och att det inte bara skjuts åt sidan. Alla ska även få rättvisa bestraffningar som passar regelbrottet som begåtts. Jag ska även se till att specca scenarion för att se hur dessa utförs, eftersom att man får en mycket klarare bild av situationen om man sett det med sina egna ögon.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att man alltid håller en lugn och professionell ton mot alla oavsett vem det är man bemöter. Om en spelare blir uppkäftig till exempel så ska man kunna behålla lugnet utan att börja skriva t.ex. Skulle man till exempel inte hålla en bra och professionell ton så kan folk få en dålig bild av dig eller själva staff teamet och det är inte det man vill. Det kan även esklalera ifall man ej håller denna tonen, och det är mycket lättare att lösa problem om detta inte sker. Staffs finns här för att hjälpa spelarna och se till att alla får en bra upplevelse.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu har jag tröttnat på att RPa och vill komma igång med staff arbetet igen så RP sidan ska inte vara något problem. Dock så finns ju skola och familj som prioriteras över FiveM, men det finns fortfarande extremt mycket tid över som jag kan lägga på staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff på unive för ett litet tag sedan, men jag sa upp mig då jag inte hade tiden. Men nu har jag fått lite energi och tid igen. Jag tycker även att jag gjorde bra jobb inom staff teamet då jag jobbade inom områden som donation, PR och RP.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event & Servervakt då dessa är områden som jag inte riktigt har något intresse inom.

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka