Nekad Urban23 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Urban23

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-03 044946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för att jag råkade köra in i en polisbil när jag och en av mina kompisar skulle ta våran andra kompis till sjukhuset. då rpade jag inte på skadorna tillräckligt jag stannade typ bara och sa aj.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis dog helt random. och då tog jag henne till sjukhuset men på vägen dit råkar jag köra in i en polis bil. polis bilen kör iväg men jag stannar och säger bara aj. vilket var väldigt dumt av mig. jag skulle skrivit i /me samt rpad mer för övrigt på skadorna. då hade de blivit ett bättre scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker detta var en giltig ban. men lite överdriven. det var en giltig ban för att jag förstår varför jag blev bannad. de är emot reglerna att inte rpa på sina skador (powergaming). jag förstår helt mitt regelbrott och det ska inte ske igen ifall jag blir unbannad. förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har faktiskt en hel jävla del. men har tagit lärdom av alla. och dem flesta var för länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade rpat mer på skadorna. de kunde ha varit att till exempel skrivit /me ont i nacken samt stönat osv. jag hade också kunnat sitta kvar i bilen ett tag utan o köra pga chock och en skada som uppstått när jag krockade. helt klart hade jag kunnat göra de här annorlunda och på ett bättre sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut. jag har lärt mig att rpa bättre för övrigt. samt att de är viktigt att följa regeln powergaming. jag har också lärt mig att rpa mer på skadorna under krockar och andra scenarion där man ska rpa skadad. de kan vara att skriva i /me.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka