Nekad Uncle Bao | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uncle Bao

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198083866311

Ditt Hex-ID: 1100001075dfec0

Vad är din discord tagg? coneyislandfinests

Vem var det som bannade dig? Anti cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 83522-29de9c8d6c2f46858f85ff12a3db1d7d.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheat-system som bannade mig och det har gjort ett misstag, eftersom jag inte gjorde något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag inne i mitt eget hus på servern. Jag hade precis gått in genom dörren och allt verkade normalt. Jag rörde mig runt i huset och planerade att öppna en meny för att interagera med några föremål, men inget utöver det vanliga hände. Det var inga buggar eller lagg, och jag hade inte haft någon interaktion med andra spelare på servern just då. Allt gick som det skulle, tills jag plötsligt blev bannad utan någon förvarning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag inte gjorde något som bryter mot reglerna. Jag var inne i mitt eget hus och utförde inga aktiviteter som skulle kunna trigga anticheat-systemet. Jag använde inga mods, exploits, eller olagliga program. Bannet kom helt oväntat och utan förvarning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var länge sedan när jag började på servern så jag kommer ihåg. Men har lärt mig av de misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom jag inte har gjort något fel som jag har sagt innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt innan gjorde jag inget fel så nej, jag har inte lärt mig något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka