Ultimo | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ultimo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Ultimo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/davidpro70

Vad är ditt namn i verkligheten? David Qvillberg

Vad är ditt discord namn? YThoM8#1274

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Bosse Bang började jobba på bandet i volvofabriken som 19 åring direkt efter gymnasiet men efter några år blev det för statiskt. Han flyttade då till multistaden för att fräscha upp livet lite och började jobba som slaktare, men han var så skraj för blod så det höll inte länge. Han började därför som postnordförare men blev snabbt tråkigt därför vill han börja jobba med något där han pratar med andra människor. Nu som 30 åring brukar han spela dator, fiska och njuta av en go kaffe på söndagsmorgonen. Bosse är rejäl göteborgare och snäll mot de flesta även om han kan nases vara lite ilsk ibland.

Varför ska just du bli whitelistad? Kan bidra med att vara en person som tar spelet på allvar och försöka göra det så likt verkligt som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Kunna jobba med ett jobb där jag pratar med andra spelare och kunna hjälpa dem.

Hur många timmar har du på FiveM? 5h 40min

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Du är välkommen på en intervju i discord. Bara att sätta dig i "Väntar på whitelist" så kommer jag ta även en muntlig intervju och se så du verkligen kan allt medtanke på få timmar spelade.

MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka