Nekad Ulf Andesson | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ulf Andesson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199031910398/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? enyzz#0001

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ulf Andersson. Ulf är 51 år gammal. Ulf kommer från landet och har tidigare jobbat som bonde, men han vill testa det nya livet som en stadsbo. Han säger vad han tycker och är väldigt klar. Ulf har ett väldigt stort intresse i äldre bilar och har som mål att få tag i så månge som möjligt. Ulf

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unvie för att jag är ute efter seriös RP. Jag vill även hjälpa Unive att bli ännu större och fortsätta växa till fler folk som är ute efter seriös RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gjorde mitt intresse av att spela på Unive är för att jag har hört en hel del bra om servern utav vänner men även folk på sociala medier t.ex. tiktok.

Hur hittade du Unive? Som jag sa ovan så var det mina vänner och sociala medier som förde mig till servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli så rik som möjligt men även skaffa så många vänner som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att så många som möjligt vet vem jag är och att jag blir rik.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfället är jag inte det, jag har spelat på en heldel servrar innan men nu vill jag fokusera på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka