Accepterad twitch_snake321 | Medlem ansökning (grötish)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Donation Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
Meddelanden
951
Reaction score
137
Vad är ditt namn i verkligheten? Snake

Vad är ditt discord namn? snak312

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag är en väldigt social person jag har väldigt lätt för mig att kunna prata med främlingar. Jag är en person som gillar att jobba bra och aktivt. Jag är väldigt hjälpsam av mig om någon ber om hjälp så försöker jag alltid göra något åt det så bra jag kan. Samt jag är väldigt snäll av mig jag brukar alltid ge snälla kommentarer om någon tex frågar tycker du den här tröjan ser bra ut på mig brukar jag alltid svara så snällt som det bara går. Jag är också väldigt trevlig mot dom som är nära och kära och om jag har kolegor så är jag alltid trevlig och glad mot dom jag brukar fråga hur dom mår hur dagen har varit och mer. Jag är också väldigt kreativ av mig jag brukar få ibland bra och ibland dåliga ider. Jag är ibland lite irreterad på vissa som inte kan sköta sig men inte så att jag går fram till dom och skriker jag brukar ha en lugnade ton så att det inte blir bråk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt hög rp nivå och en seriös rp nivå som är väldigt unik då jag kommer att försöka bli polis då det är väldigt många som spelar som krim på alla svenska fivem servers. Jag kommer även bidra med mycket tidigare erfarenhet inom rp och göra roliga och social rp scener som kommer vara rolig för mig och motpartens vinst. Samt så kommer jag vissa mig som ett gott exempel för andra folk som ska börja med rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst betyder att man kan göra scener där motpartener vinner på det. Tex om jag är krimnell och gör ett butiksrån och sedan kommer polisen då kan jag göra en scen där jag ger upp och låter polisen gripa mig även fast jag förlorar på det så kan det ända vara ett kul scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft Metagaming copbait Rdm Vdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter av just rp. Då jag har rpat på massa olika fivem servrar tidigare och jag har spelat fivem i circa 2 år samt så har jag 2000 timmar på fivem. Detta menas att ja jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter inom just rp. Då jag vet alla regler inom fivem tex powergaming metagaming och många fler. Jag vet även hur man gör bra och roliga scener som är roliga för alla parter i scenen. Och jag kan göra saker till motståndarens vinst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Unive on top hoppas du som läser detta har en bra dag!

Vidare till muntlig. 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka