Nekad twinkeywinkey | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twinkeywinkey

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199813141905/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e70a591

Vad är din discord tagg? daddyalek

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-02 194228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sprang ifrån polisen när dem riktar mot mig och hoppar ner för ett berg och de var jätte fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. efter jag hade hoppat ner från berget tog polisen mig till stationen och sedan där efter så stod jag där inne ett tag och tjafsade lite smått med polisen och då så bara blev jag bannad och jag fattade inte först men sedan fattade jag vad jag hade gjort fel och jag tycker de är jätte dåligt av mig att jag gjorde de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ingen felaktig ban då jag ville att jag skulle vinna i mitt scenario och de ska man inte göra utan man ska spela för båda och det var en extremt dålig vilja av mig att göra de nu kan jag liksom inte göra nått på dagarna och ber jätte mycket om ursäkt de ska inte upprepas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men de var längesen, ungefär 2 år sedan och jag har inga minnen från dem tyvärr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat lyssna på polisen och inte bara tänka på mig själv utan stå still när dem riktar och inte hoppa ner från ett berg då det är väldigt orealistiskt och ber om ursäkrt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka