- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? ekmannen
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? sedan augusti 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag tycker att det för nuvarnade är otroligt oseriöst och RP:n är at an all time low. detta kan jag ändra på genom utbildningar ingame och genom att verkigen enforca alla regler vi har inom dcn osv. Jag har själv väldigt bra RP och jag pushar alltid alla medabetare att ha detsamma.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på meko sedan i december och är för nuvarande P/A. under tiden Carlos var "chef" så var det jag som skötte det mesta, såg bland annat till så att folka använde discorden rätt och att de RPade så bra som möjligt. Dessutom ifrågasatte jag ofta Carlos på han sätt att jobba och hur han hanterade jobbet. Jag har hållt i några anställsintervjuer och jag har även sparkat feltal personer. Jag har till sist väldigt bra koll på hur systemen fungerar, både i discord och ingame.
Hur ofta kommer du vara inne? någon timme om dagen mellan ca. 1-4
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? ekmannen
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? sedan augusti 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag tycker att det för nuvarnade är otroligt oseriöst och RP:n är at an all time low. detta kan jag ändra på genom utbildningar ingame och genom att verkigen enforca alla regler vi har inom dcn osv. Jag har själv väldigt bra RP och jag pushar alltid alla medabetare att ha detsamma.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på meko sedan i december och är för nuvarande P/A. under tiden Carlos var "chef" så var det jag som skötte det mesta, såg bland annat till så att folka använde discorden rätt och att de RPade så bra som möjligt. Dessutom ifrågasatte jag ofta Carlos på han sätt att jobba och hur han hanterade jobbet. Jag har hållt i några anställsintervjuer och jag har även sparkat feltal personer. Jag har till sist väldigt bra koll på hur systemen fungerar, både i discord och ingame.
Hur ofta kommer du vara inne? någon timme om dagen mellan ca. 1-4
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja