Nekad tutaking01 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tutaking01

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yousifenaya/

Ditt Hex-ID: steam:11000010f22c994

Vad är din discord tagg? tutaking01

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-08 220401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff bannade mig pågrund av sundförnuft, ingen hade åkt till en brottsplats bland alla poliser och sjukvårdare pch plockat sina vänner, låter inte rimligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag plockade en av våra grabbar från en polis bil bland flertals poliser och sjukvårdare vilket var sjukt fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel, men jag kom tillbaka från en ban igår liksom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för sundförnuft innan då jag sköt i gänghuset och jag har tagit lärdom av de för att polisen kanske kommer till huset om dem hör. sen har jag blivit bannad för powergaming när jag sprang från polisen och en bil körde på mig, jag lärde mig av detta också då man måste rpa på skador, sen blev jag även bannad för fearrp då några riktade framför polisen och jag vägrade ta upp händerna, de jag borde ha gjrt är bara att fortsätta scenariot och sedan hoppat support eller gjort en anmälan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra annorlunda är att låta killarna som är med polisen vara, och inte ens vistas bland en brottsplats då de inte är rimligt om man är på en brottsplats bland polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaa jag har lärt mig att tänka en extra gång innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka