Accepterad Turnquist | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turnquist

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Turnquist/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Törnquist

Vad är ditt discord namn? Turnquist#9552

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 1995

Berätta om din karaktär. Jag tänker börja med att spela en karaktär vid namn Vladimir Vodkovic som är född 1995-07-31.

Vlad är född i Moskvas lite mörkare kvarter där han fick lära sig att stå upp för sig själv, men flyttade till Sverige i 10års åldern. I dem flesta situationerna så är han väldigt lugn, men kan lätt tända till om någon beter sig respektlöst mot honom eller hans vänner.

Generellt så är Vlad väldigt välkomnande av nya individer och hjälper gärna dem som behöver det.

Hans ambitioner är att växa i staden och skaffa många anknytningar, växa i näringskedjan så att säga.

Vlads intressen är att umgås med nära och kära, ha så roligt som möjligt, men även att lära känna nya personer som kan hjälpa honom nå sina mål. Vlad tar dagen som den kommer och fokuserar inte för mycket på framtiden utan man ska ta vara på stunderna man lever i.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är relativt ny till FiveM men har tidigare rollspelat IRL och känner att jag är väldigt bra på att leva mig in i karaktären, utveckla senarion utifrån karaktärens ambitioner och vill även involvera folk i dem. Rollspel är något som alla kan ta del av och jag känner att det blir roligare om man även tar med även dem som inte har så mycket erfarenhet så dem också får bygga upp ett intresse för det.

Jag arbetar även med kommunikation i vardagen vilket ger en bra möjlighet till att skapa senarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på servern i några dagar och känner att det verkar vara en bra och stabil server för möjligheter till många olika roliga senarion.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar som spelar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med att rollspela för mig är alltid att utvecklas inom rollspel och även att ta med andra på äventyren så man får en så rolig upplevelse som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka