Accepterad Turkey | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turkey

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199278760028/

Ditt Hex-ID: 11000014e96a05c

Vad är din discord tagg? turkey6849

Vem var det som bannade dig? Akillezzz

Bild på banmeddelande: image.png ban akillezzz.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem trodde att jag meta gameade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade legat död i en stund och satt unmutad och byggade lego. Efter jag märkte att jag blivit upphämtad tog jag vård och senare skulle jag skriva lite saker i gäng chatten när jag blev borttagen ur dcn jag blev förvånad och bad om bevis och massa skit jag var ganska arg som du kanske märkte akillezzz (sorry för det) och sen sa dem att jag hade metagamat och därför blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, För jag metade inte men ifrån Akillezzz perspektiv såg det ut som meta. och därför förstår jag varför han bannade mig efter jag har tänkt på båda perspektiven. och jag hoppas att du också kollat ifrån både perspektiven och ser att det inte var meta pga att vi hade skickat en GPS till platsen vi låg döda på

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Varje fel man gör lär man sig av även felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, alltid sitta deffad i dc om jag är ig även om jag inte metar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Inte sitta undeffad i vc man ska alltid vara deffad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Hoppas jag kan rpa så snabbt som möjligt igen. Tack för du läste :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka