Nekad Turken_ | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turken_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? fakehasbulla aka Turken

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Jack Anderson är ganska chill o rolig grabb o vara med gillar att hålla på med bilar och åka och mina intressen han gillar mest avv allt och vara med vänner för när han var yngre så hade inte han någon familj han bode då på ett familje hem och då har han med folk i sin egna ålder hela dagarna och när han kom hem då var det som att börja om på allt för då känner han sig ensam igen.

Men annars är jack en ganska rolig och chill person igoch nu har inte jag spelat fivem på ett bra tag så detta e första server på några månader jag vill börja och köra seriöst på och börja få kontakter och mer.

Jacks största dröm är att få ett bra jobb bra och roliga vänner som han kan hänga med och även en familj framåt i tiden just nu har Jack bara varit inne och kollat lite granna i staden och han tycker det ser ut som en bra och ganska seriös server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag rpar alltid på mitt bästa sätt och bidrar med att det kan komma roliga scenarion och att jag alltid uppför mig så att jag inte åker på ban eller såvidare . Och kommer kunna bidra med mycket positivitet och att jag har koll på era regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela föär mortpartens vinst i ett scenario är att man ska spela så att både jag och den andra i scenariot får en bra tid och kanske dröja ut på den lite. Nu tar jag ett krim scenario som exempel och det är att vi har bråkat och skottat mot varandra och då ser jag honnom och skjuter honom istället för att försöka prata med han och försöka lösa det utan våld så att båda vinner på detta scenario (tillexempel)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det kan jag. Fear rp att man ska värna för sitt liv rdm är att man dödar någon helt utan anledning och vdm är när man använder en bil som vapen tex för att död någons edan copbait är när man gör allt som krävs för att försöka få snutjag man vill bara bli jagad av polis för man tex har tråkigt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka