Nekad Turgha | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankiloz

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198944525880/

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Turgha#4279

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Tjena

Turgha Dright uppväxt med sin far och mor i en litet hus. Hans far dog när turgha var 15 år. Han har också två brödrar. En av de var knarkare och lärde Turgha om sådan saker. Medans andra brorsan var hema och tog hand om familjen. När Turgha blev vuxen ville han bli som sin bror en knarkare. Men han gillade mer bilar, och köra fort. Det kom en dag då Turghas mamma dog också. Då började Turgha att tänka på att göra hans föreldar stolta och börja om på nytt. Men det var något hans bror vägrar att han skulle göra och därför vill han börja på ett nytt liv på Unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med hög rp nivå och roliga storys. Jag är omtänksam och snäll till man bråkar med mig. Men kan förlåtas och lugnar ner mig snabbt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag bidrar med hög rp nivå samt roliga storys.

Hur hittade du Unive? Jag kollade runder på servers och så plötsligt hittade jag denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? skaffa nya vänner inom RP försöka att utväcka mig bli så bra som möjligt. Jag vill börja nån gång med att jobba med bilar som är bara drömmen. Kommer fortsätta så länge som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det har jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka