Nekad Tuggummikillen | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tuggummi

Icke Medlem
Meddelanden
1,433
Reaction score
54
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198810879098/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Tuggummikillen Extra#8557

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1999, Aron, som han heter, är ganska modig, han tar inte åt sig så mycket... Han lite av ett kontroll freak. Han gillar att åka runt med sina kompisar, han har alltid tyckt polis är ett roligt yrke.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kommer göra Unive bättre ;). Jag har spelat ganska mycket så jag vet en hel del om Unive. Jag tänkte att jag skulle jobba för securitas om de behöver folk, ibland har det hänt att man inte får svar och då blir det en tråkigare roleplay!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna hjälpa till, jag vill kunna åka på larm och ha roligt med mina vänner och totala random personer!

Hur hittade du Unive? Jag har alltid tyckt det varit kul att roleplaya. En dag på väg hem från skolan ringde min kompis och fråga om jag ville kö fiveM, jag frågade vad det var och sen började jag spela "multistaden" som det hette back in the days.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna ha roligt, få en känsla om riktiga världen som en vuxen. Jag vill kunna testa på olika jobb och se vilka jag tycker är roliga så jag kan få tips om vad jag ska göra när jag blir vuxen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, men jag vill bara säga att ni gör ett sånt himla bra jobb, att man kan få spela på en sån här bra server och helt gratis! TACK SOM FAN!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka