Nekad Tuggummikillen | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tuggummi

Icke Medlem
Meddelanden
1,433
Reaction score
54
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198810879098/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Tuggummikillen Extra#8557

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han är född 1999. Han har haft det tufft, hans mamma övergav honom när han var 3 år. Sen dog hans farsa när han var 10. Han är inte lättskrämd, han är modig eftersom han hade det jobbigt de tidigare åren. Han gillar att vara med sina kompisar. Han gillar också yrket polis, han tycker det är ett spännande yrke.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer vara aktiv, hjälpa andra. Jag kommer försöka, nej, jag kommer göra Unive bättre. Jag hjälper till mycket nu, men jag känner att om jag får bli whitelistad kommer jag få mer möjlighet att hjälpa folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna hjälpa till, jag vill kunna jobba som Securitas eller ett annat spännande yrke!

Hur hittade du Unive? Jag kollade på youtube och såg en video som hette "Multistaden". Jag klickade på den, det verkade roligt, så jag laddade ner FiveM och testade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna ha roligt med mina kompisar, även med folk jag inte känner. Jag vill kunna hjälpa till communityt. Jag hade tänkt mig att vara en Securitas vakt, jag tycker det ser kul ut!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Tillbaka