Nekad TTX_Elliot- | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TTX_Elliot-

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? ttx_elliot_

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karraktär Heter Abdi hakim han är idag 25 år gammal.
Under hans uppväxt har han haft svårt att skaffa vänner och var ganska dålig i skolan hade mest underkända betyg och det gick inte så bra i hans uppväxt han var på många soc möten och tillslut hamnade han på hvb.
väl på hvb hemmet träffade han en kompis som han då visste att det skulle bli hans bästa vänn genom livet dem började umgås väldigt mycket på hemmet och dem började göra brottsligheter tillsamans.
två år senare blev han släppt från hvb hemmet men lämnade tyvvär sin kompis nu har han inte hittat så många vänenr sedan dess idag lever han på pengar från droger och har mycket problem i vardagen. Det som skiljer abdi från andra människor är att han är väldigt smart fast än han hade dåliga betyg i skolan har är riktigt skicklig på att begå brott så nu lever han på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 4 år nu typ och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. Jag vill jobba på en bilfirma och sälja bilar till folk så de blir nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Unive roleplay och ej vill byta. Jag har spelat på många servers och har rpat länge där. Men sen har serversna stängt ned så jag vill börja på en ny och min kompis invita mig till eran discord så jag vill börja här!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rp'n. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och förstått dem. Några exempel - Rdm = om man dödar någon utan anledning när dem inte gjort dig något. Powergaming = Är att man inte bara ska spela för makt och pengar. Metagaming = Det är att man tillexempel tar ooc information och använder ingame som tex att du sitter i discord och ger ut information till dom du sitter med.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på en massa servers innan unive och har 3 k timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Nekad.
Anledning:
Du blev precis bannad för Grov Powergaming (§4.1h) i 8 dagar av Vacville.

Du får ansöka igen när din ban har gått ut. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka