Nekad Ttottescoob | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ttottescoob

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199496130722/

Ditt Hex-ID: 11000015b8b70a2 (Hex)

Vad är din discord tagg? Tottescoob

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png58775-615010f72ca36c74bf5d25681143b400.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bettede mig dåligt. La upp montage o skit. Jag hade ingen bra attityd i chatten i discorden. Samt att jag inte var respekt full mot andra medlemmar, Staffs och medlemsansvariga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick ett pm av mee6 botten som sa att jag vart bannad från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt, Jag gjorde en massa regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En tidigare Permanent ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behövt att hetsa i icke medlems chatten, Jag skulle inte behövt starta ett argument med en staff från börja, Jag kunde visat respekt till Alla i chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? En massa, Tiden utan unive är inte härlig, Alla mina polare gibbar här och det är lite tråkigt att jag inte kan de. Så jag har lärt mig efter denna bestraffning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka