Nekad TSM_Voodo | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TSM_Voodo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Voodo_

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami och han är 19 år gammal som är ny inflyttad i staden. Rami kommer på en gång börja leta efter uppmärksamhet bland folk och han kommer också försöka hitta spänning, eftersom de är så han är. Men om Rami blir bra vän med nån så kommer han att vara godhjärtad och öppna upp sin snällhet. Rami har som dröm att leva livet med mycket pengar och hitta en vän som accepterar han för den Rami är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att få ordning i servern så ingen bryter RP liksom. Kan nog bidra också med lägga upp videor och reklam om Serven, ifall jag kommer in såklart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Men det är liksom att om jag skulle förlora i en tävling ska jag liksom inte tycka att de är tråkigt utan jag ska bara liksom gå vidare och inte bry mig liksom. De innebär också att bara skapa en bra miljö runt folk.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst reglerna och ett exempel som jag tycker är en viktig regel är att ha respekt mot andra. Oavsett om du känner personen eller inte. Samma med rasism eftersom folk kan ta ila upp inklusive jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej har inte kört RP förut men kollar mycket på yt när folk spelar de. Har däremot kört RP på andra spel men inte nåt så värst länge. Så skulle säga att jag har litegrann erfarenhet faktiskt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag spelar fotboll och tror jag vill satsa på de. Men är inte helt säker än. jag vill också säga att om man har en spelare som mig i servern så kommer jag försöka hjälpa andra och sprida glädje vilket jag tycker är viktigt. Men ibland kan man bli lite förbannad såklart haha. Men kommer somsagt inte he ut ilsk heten på andra spelare naturligtvis. Skulle också kunna lägga ut unive content om jag skulle komma in.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit inom 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka