Nekad Tryxz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125195163/

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad är din discord tagg? Tryxz

Vem var det som bannade dig? ICE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-03 194247.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De va då alla blev bannade på unive inklusive jag då valde jag och göra som alla andra gå in och förstöra o började på wombat i en vecka innan jag tröttnade på de vart inte bannad eller någon men tröttnade för har insätt att unive va 10 gånger bättre en någon server i fivem sverige så ber om en till tjans fattar ifall de inte går för de jag gjorde men skulle uppskattats. fast den dagen de hände så gick jag in o skottade mott random folk o cloggade och de va därför jag blev bannad o fattar de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern och alla hade blivigt bnannade så jag gick in och hittade några och började skjuta mott dom sedan så loggade jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och fattar de skulle inte gjort de idag ifall jag tänker efter ber om ursäkt för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några tidigare bans fast inte så allvarliga mer om pwg o fail rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle ha väntat och tänkt efter så jag skulle fattat att de inte va värt att gå o förstöra för servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid tänka efter o göra de smartaste inte de andra tycker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka