Accepterad Trulleking | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trulleking

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Truls

Vad är ditt discord namn? Gurka

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2002

Berätta om din karaktär. Bosse "Trukken" Jonsson är en grabb på 28 år. Bosse mamma lämnade honom när han var liten och han växte därefter upp ensam med sin pappa som var bilmekaniker och hobbyracer. Bosse fann snabbt ett intresse för bilar, motorcyklar och egentligen allt som innehåller motor. Hans mamma är ett väldigt känsligt ämne och han bryter snabbt ner i tårar vid för långa samtal om sin mamma. Bosse har varit in och ut från kriminaliteten under sina unga dar och racea väldigt mycket i sina tonår, därav smeknamnet "Trukken". Bosse vill följa sin pappas fotsteg som bilmekaniker och vill verkligen lyckas inom denna verksamhet, det ska nämnas däremot att under denna mekanikerfasaden följer Bosse fortfarande racingverksamheten, både den lagliga och ilegala.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga, bra och långa scenarion där alla parter gynnas. Jag hoppas även kunna bli vänner och skapa roliga interaktioner med många personer på servern. Jag kommer behandla alla med respekt och hoppas kunna skapa många skratt och roliga scenarion. Jag finner inget intresse att spela för egen vinst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i vissa scenarion kunna acceptera motpartens vinning, att vid t.ex en rån kunna lyssna på personen och agera som du hade gjort i verkligheten även ifall det innebär en bitter konsekvens för dig och din karaktär. Att vara en bättre person i alla scenarion och kunna ta en förlust även ifall det är ett bittert utfall.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Nolltolerans för sexuella trakasserier vilket är helt rätt. Powergaming: att t.ex vid en bilkrock inte rpa skador osv. Att inte utveckla karaktärens personlighet utan snarare ta beslut för karaktärens vinning/andras förlust. FearRP: Att inte värna om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite rp erfarenhet från andra spel. Jag hoppas endå kunna bidra med och utveckla mina kunskaper

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack! Ser fram emot att höra från er!

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka