Nekad TropicalExo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tropical

Icke Medlem
Meddelanden
829
Reaction score
556
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio (kan inte logga in på mitt gammla konto på forumet men det är samma person jag heter TropicalExo89 men kan inte logga in)

Vad heter du på discord? TropicalExo#8127

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under sommarlovet så spelar jag mycket på kvällarna och lite under dagarna. När skolan sätter igång igen så kommer jag va aktiv från att jag slutar typ 14:00 tills typ 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2 december 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/tropi/OneDrive/Bilder/bannad.png här kan du se mina banns

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En sv är någon som ska underlätta staffsen jobb och göra små saker som gör skillnad på unive t.e.x dva bilar som ligger mitt på gatan helt sönder, banna folk som lallar mycket och då underlättar vi för att vi blir fler som bannar och sedan så skickar vi in så förlänger staffsen. En sv ska sköta sig bra och vara ett bra tecken på hur man ska rpa och bete sig inom roleplay. Som sv ska man inte lalla och göra staffsen jobb jobbigare utan dom ska vara här för att hjälpa till.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig som sv för att jag har efarenheter inom det (var sv innan wipen) plus att jag är ganska snäll som sv. När jag ser en icke medlem som t.e.x har på sig buggkläder eller inte har på push to talk så bannar jag eller kickar jag inte direkt. Jag försöker skriva ett /m till personen så att den fattar att den ska ändra på något. Jag vet att många bannar dirkekt med man måste vara snäll mot icke medlemar så att dom lär sig. Jag bannar jag såklart folk som vdmar med flit eller lallar på piren.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv är en person som använder sina sv perm bra och inte bara för sin egen skull utan för unives skull så vi får ett bättre samhälle. En sv ska inte heller leta efter problem för det är staffsen ansvar. Om man ser något regelbrott så ska man angripa. Jag tycker också det är vikigt att en sv svarar i pm om någon t.e.x vill ha klipp på regelbrottet eller vill att man ska utveckla varför man bannade personen. När en sv bannar så ska den skriva regelbrottet sedan vad personen gjorde fel inom det t.e.x sunförnuft, lall, har sex med kläder på piren

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse och korruption är något som händer mycket som sv. När en sv revvar någon eller sig sjäv efter att ha dött i ett senario bara för att personen ska leva och forsätta detta regel brottet ingår också i powergaming för då vill personen bara vinna seanriot och det blir inte kul för båda parterna. Som sv kan man också banna eller kicka någon för sitt eget bästa t.e.x om man är arg på någon ig eller ooc och sedan bannar personen ig eller att man dvar folk bilar så dom inte kommer därifrån under ett rån, skottlossning eller något senario

Senast ändrad:
Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.
Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka