Nekad trollskog | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trollskog

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198139841558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Ohlqvist

Vad är ditt discord namn? trollskog1

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt social kille som gillar att snacka mycket. Han drömmar är att bli ekonomisk oberoende och han kan göra allt för att nå dom målen. Hans namn är Love och han är en ung kille på 22 bast. Hans uppveks är den ganska sorlig en han växte upp i en ganska svårt område och hans pappa var kriminell och hans mamma ville göra allt för att få han på rätt vägar och det fick hans mamma. Men love har ganska lätt att hamna i dåliga kretsar och göra dåliga beslut. Han har aldrig haft ett dröm jobb han har mest tänkt på att han vill bli ekonomisk oberoende och göra sin mamma stolt. Även fast han har lätt att hamna i dåliga kretsar så är han väldigt omtänksam och trevlig mot dom som är det mot honom.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har spelat lite på er server men har inte varit whitelistad och det tycker jag var väldigt roligt men jag har nu några vänner som är whitelistade och det värkar ju roligare och att detta börjar bli ett stort intresse för mej så vill kunna göra mer grejer på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har vänner som spelar på denna server och tycker väldigt mycket om GTA RP servrar

Hur hittade du Unive? det var min vän som tipsade mej om detta

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli ekonomisk oberoende på server och att RPa så bra jag kan och det viktigaste att ha jävligt roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja det gör jag. Jag har kört lite på eran server utan whitelist

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka