Nekad Troik | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troik.

Erfaren Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,483
Reaction score
570
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004343657/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e3b5d69

Vad är din discord tagg? Troik.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: 300755C9-E928-462F-A433-4D89BBD16AD6[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bubblegum valde att bana mig för att jag valde att logga vilket blev C-logg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 3 styck andra i min bil var påväg hem till vårt gänghus för två av oss var tvunga att dra. När vi var påvägg kom det sedan 4 styck bilar och började pitta oss och sedan blev det en skottlostning. Som mina grabbar själv viste va att jag va tvungen att dra för att jag skulle ut med en polare och han va utanför och väntade. Så jag quitade och en timme efter kom jag hem och då hade Bubble redan gjort återgärder. Det som jag hade kunnat göra va att vänta 4 min på mina grabbar då dem visste att jag låg där för jag hade skickat prio men jag var dum och valde att quita.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej för jag var dum och quitade när jag hade kunnat invänta mina gängmedlemmar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mask på torget i 2 dagar. Ja jag har lärt mig av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Invänta mina medlemmar istället för att quita.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aboslut ja att om jag inte har tid att vänta på grabbar ska jag hålla in "E" och bli 12 h ad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! Bubble jag är ingen problemspelare detta blev bara missförstånd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka