Nekad Trixy1337 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trixy1337

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? Tr1xy_

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Holm och är ny till staden och vill bli medborgare för att han ska kunna börja jobba som byggarbetare vilket har varit hans passion sen han var liten eftersom hans pappa brukade vara byggarbetare. Erik är en 18 årig kille som är ifrån Köpenhamn i Danmark. Han var tyvärr tvungen att flytta på grund av att hans familj inte betalade hyran men nu när Erik har flyttat till Unive staden vill han ändra på sitt liv och betala hyra och följa reglerna. Han är en väldigt glad människa som alltid gillar att prata med folk. Han har redan fått några vänner redan av att han har pratat med folk och de tycker han är snäll vad det har verkat. Erik ambitioner i livet är att jobba så mycket att han kan köpa en sportbil och ett hus. Han vill även kunna skaffa en familj och barn. Han gillar inte att slåss men han har kort stabin så om någon kaxar sig eller slår honom kanske han kommer göra någonting tillbaka. Om Erik ser någon göra fel så säger han det till personen eller så ringer han till polisen så att det inte ska bli något trubbel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle vilja bli medborgare för då skulle jag kunna spela mer på servern och ha ett friare liv inom servern. jag vill kunna göra allt som man kan på servern som att jobba men kan inte det nu för är inte medborgare men om jag blir det skulle jag direkt gå och jobba för att nå mina ambitioner. Jag kan bidra med bra RP eftersom att jag har kört lite RP innan och då vet vad det innebär men kan inte allt så skulle lära mig mer med gången. Jag skulle också göra det till en bättre plats eftersom att ja är trevlig och alltid positiv och skulle då kunna sprida positiv energi till andra som kanske inte har en lika bra dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska vinna i ett scenario och låta motpartiet vinna i vissa scenarion så att det blir kul för alla. Ett exempel är om ett bråk utträffar så kan inte ena personen ta ut ett vapen och börja skjuta den andra för då blir det inte kul för båda eftersom båda inte har samma chans att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Några regler är Copbait vilket är när du försöker få polisens uppmärksamhet. NLR vilket är att kommer ihåg någonting som hände innan du dog. Och Rdm vilket är när du dödar någon helt utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite rp tidigare men vill börja spela mer nu och vill då köra på en seriös server inte en lall server

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka