Accepterad Trilleee | Whitelist ansökning (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trilleee

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Trilleee

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Trille04/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan Ponomarev

Vad är ditt discord namn? Trcz#4384

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Abdi Pite och är 20 år gammal o hade en sorlig barndom. Mina föräldrar var krimminela o dog i en stor drogförstjälning: Jag har varit krimminel under ett långt tag och har för ett tag sen bestämmt mig för att jobba lagligt. Därför flyttade jag till multistaden med min bror Enzo Pite för att starta ett nytt liv. Men det gick inte så bra för vi båda börgade men det krimminela men nu har jag insett vad som kan hända med folk som kör den vägen så därför vill jag jobba lagligt som typ polis.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har kört länge på denna server och följer reglerna och vill spela med mina vänner. E en ärlig Rpare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat på den länge och utvecklats mkt. E också en ärlig Rpare

Hur många timmar har du på FiveM? 150 timmar

Hur hittade du Multistaden? En vän och Jag letade efter någon server att spela på så valde vi att börja spela på Multistaden.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit det förut för jag inte visste så mycket om hur reglerna och allt funkade. Men nu har jag lärt mig om mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar iinte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka