Accepterad treywey777 | Medlem ansökning [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

treywey777

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? treywey0297

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Isak Stenfjäll växte upp i den pittoreska staden Nyköping, en plats där varje gata andades historia och charm. Hans föräldrar, rika och framstående inom stadens överklass, ägde flera framgångsrika företag och var kända för sitt inflytande i både affärs- och samhällslivet. Isak växte upp i ett vackert gammalt hus vid havet, med stora fönster som släppte in det milda solljuset och gav utsikt över de böljande vågorna. Familjen Stenfjäll saknade ingenting, och allt Isak kunde önska sig fanns alltid inom räckhåll.

Redan från tidig ålder fick Isak allt han pekade på. Dyra leksaker, exklusiva semestrar och privata lärare var en självklarhet. Hans föräldrar såg till att han fick den bästa utbildningen och alla möjligheter som pengarna kunde köpa. Han blev snabbt duktig i både sport och konst, tack vare sina föräldrars ständiga stöd och uppmuntran. Livet var enkelt och bekymmerslöst, och Isak hade aldrig behövt kämpa för något.

Men när Isak växte upp började han känna en gnagande tomhet inom sig. Han var tacksam för allt han hade fått, men något saknades. Det var som om alla hans framgångar och privilegier hade kommit utan någon verklig ansträngning, och han längtade efter att bevisa för sig själv att han kunde stå på egna ben.

När han fyllde 20 år bestämde sig Isak för att det var dags att lämna sin bekväma tillvaro i Nyköping och ta steget ut i världen. Han drömde om att skapa något eget, något som inte hade med hans föräldrar att göra. Hans mål var att ta sig till den pulserande metropolen Unive Staden, en plats känd för sina möjligheter och det kreativa och intellektuella liv som blomstrade där. Han ville försörja sig själv, utan hjälp från sin familjs pengar och kontakter, och bygga ett liv baserat på sina egna talanger och ambitioner.

Med sina föräldrars välsignelse, men också med en bestämd vilja att inte förlita sig på deras rikedom, packade Isak sina väskor och begav sig mot Unive Staden. Han var redo att möta utmaningarna och möjligheterna som väntade, fast besluten att skapa sitt eget öde och bevisa för världen – och för sig själv – att han var mer än bara en produkt av sin privilegierade uppväxt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med felfri RP och väldigt bra social RP. Jag kan alla regler utantill och kommer aldrig att göra något som bryter mot dem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du ska medvetet ge den andra parten i ett scenario en större chans att vinna eller att låta dem vinna helt och hållet. På så sätt blir det mycket roligare för alla om du inte alltid vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst dem och förstår dem till 100%. Några regler som jag tycker är viktiga är "Sunt Förnuft" som jag tycker är den viktigaste av alla då det är grundregeln till alla regler, Sunt Förnuft innebär att du ska RP:a med ett logiskt tänkande. En annan regel som är viktig är Fail RP som är väldigt viktig för att RP:andet ska gå så felfritt och smooth som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JA, jag har spelat FiveM i några år nu och jag har spelat på så mycket olika servrar så jag vet vilken typ av RP som uppskattas av servrarna. Jag har ca 1300 timmar i FiveM då jag har tagit pauser till och från och därför inte har så väldans mycket speltid.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas jag blir godkänd! :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka