Nekad Trey ten | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Suzies

Vad heter du IRL? Ali

Vad heter du på discord? TheTopGuy#5515

Hur gammal är du? 14 irl i unive 23

Hur länge har du spelat på Unive? mer än 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet hur som helst. Jag kommer ha alltid öppet så att folk kan komma in och köpa deras dröm bilar. Jag kommer också förändra saker men inte så mycket. Jag kommer också hålla ett bra rp när jag rpar som chef. Jag kommer också vara snäll mot kunderna som kommer in och jag kommer att förstå om de tackade nej till bilen för att den kostar mycket. jag kommer hålla ett posetivt vibe när kunder kommer in. Men som sagt jag kommer göra många utvecklingar med jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef innan på trygghansa,erfaren på marja lisas,provanställd på meko och sen har jag jobbat som anställd på qpark.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara ofta inne och samt kan det va så at jag e ej i tjänst och hackar diamanter för att jag sparar upp till en import bil. men annars om det är skoldagar så är det alltid mella 15:00-23:00 om det är helg så är det mellan kl 12:00-03:00 och sen om det är lov så kan jag garantera att det är längre:)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja! Såklart jag kommer respektera om jag blir inte det och om jag blir det så kommer jag fortsätta jobba.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nä! inte för tillfället.

Har du läst våra Regler? YES! kan alla desutom är jag sv!

Nekad Vill att du utvecklar lite till Hur kommer du att utveckla jobbet?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka