Nekad Trexo | Whitelist ansökning [Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trexo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Trexo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198433717606/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Trexo#1376

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans Hansson och han föddes på bb i stockholm och han tycker om att köra hoj. Hans har haft det lite svårt i barndommen för att han har mutism och adhd vilket innebär att han är stum och har aggressionsproblem. Hans har alltid varit hjälpsam så han är alltid där för folk och stöttar dom, men Hans kan också blite väldigt arg och har svårt att kontrollera det. Hán har också en bror som heter Tim. Hans är 30 år och är nästan alltid glad även fast han har haft det svårt. Nu har Tim och Hans försökt få en lägenhet i multistaden ochn dom planerar att bo där framöver.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med rolig och bra rp samt få till bra scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag behöver en bra server att spela på och den här verkar vara en bra server

Hur många timmar har du på FiveM? 788

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på fivems söklistor och hittade den där

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev bannad för en liten sak men det löste sig och jag blev unbannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka