Nekad TREDDAN | Medlem ansökning [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TREDDAN

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ted

Vad är ditt discord namn? t3ddan

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Connor MC David jag är 190 lång och är 26 år i hans barndom har han inte haft det så bra. Han har blivit mobbad i flera år och nedtryck av sina fake vänner. Connors största dröm var att bli en av dem bästa UFC boxarna i världen. Men det var inte så lätt för när han var liten har han växt upp med föräldrar som var alkoholister och de slog ofta honom. Connor hade två systrar och 3 bröder och en hund. Connors syskon var inte all snälla mot honom han blev bland annat mobbad men även slagen och hotad. Connor var ingen bra elev i skolan han fick f varningar i nästan varge ämne. Connor var tvungen att byta skola många gårger i sin barndom för han var så dålig. När connor var 15 år så blev han och hans familj ut skickade från deras hus för de betalade alldrig för huset så connor jobbade dag och natt för att hjälpa familjen överleva. Han fortsatte så till han var i 18 års ålder och bästämmde han sig för att fly och starta ett eget liv. Han flyttade in i en liten lägenhet men ett ända rum. Men Connor hade alltid tränat boxning och nu tog han det till nästa steget han joinade en klubb för boxning han var bäst av alla. och sedan gick han högre och högre upp till slut vid 24 års åldern var han världs bäst i boxning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan själv bidra med att ha en bra hög och utveklad rp nivå. jag kan vara en seriös person som är snäll och följer regler. jag kan skapa stora scenarion ig och göra så andra ig är nöjda

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man hjälper den andra personen eller gruppen att vinna istället för att själv vinna. Det handlar om att vara snäll och tänka på den andras bästa. Genom att vara samarbetsvillig och stötta den andra kan man skapa en trevlig och positiv stämning i spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag fick rätt på alla när jag senast gjorde en gubbe kan nämna några här SUNT FÖRNUFT: att man spelar som att det är i verkliga livet asså t.ex följer lagar och kör lagligt. NLR: står för new liferole och betyder att när man dör kan man inte komma ihåg något som hände innan döden som t.ex hur du dog. RDM: att man inte får döda någon utan anledning. VDM: att man inte får döda någon med ett fordon t.ex köra över någon. METAGAMING: att man tar information från t.ex discord för att andvända det till sin fördel ingame. FEARRP: att man tar hand om sitt liv som irl. COMBATLOGG: att man lämnar servern för att undvika ett scenario. COPBAIT: att man gör olagliga saker för att få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag var för ca 1 år sedan krim och medlem på servern även 2022 medlem men har bytt konto och får ej roller

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

NEKAD, du får ansöka igen om 2 dagar eftersom du har fått indraget medlemskap!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka