Accepterad TREDDAN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TREDDAN

Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199634872277/

Ditt Hex-ID: steam:110000163d077d5

Vad är din discord tagg? t3ddan

Vem var det som bannade dig? ville440

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var i ett polis jag och bilen höll på att dö jag saktade ner och poliserna sprang ut och försökte ta fasst mig så jag tog i sista utväg och tyvärr andvände bilen som ett vapen och körde över dem sedan åkte iväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick polis jag vid mekonomen typ om jag minns rätt, polis jakten pågick en stund tills min bil började ryka och jag saktade ner. Poliserna sprang då ut ur bilen för att stoppa mig och då körde jag över dem för att komma undan, efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ingen felaktig ban då jag gjorde fel, men hoppas verkligen att jag kan få en andra sjangs. Jag har varit bannad i runt 250 dagar nu och ångrar stort mina misstag, jag hoppas verkligen att jag kan få en andra sjangs så jag kan börja rpa igen. Detta kommer alldrig hända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger för länge sedan med minns inte det då jag har rpat på unive sedan 2021 och kan ej minnas, men en sak jag vet är att jag har lärt mig efter varje ban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hadde kunnat ge upp och låtit dem ta fasst mig och tagit straffet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka