Nekad Trax | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trax

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nheo

Vad är ditt discord namn? jacksparow_dogge

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Tobias azi, I min uppväkt var mina föräldrar med i ett kriminellt nätverk (Råby) nätverket och dom dog sedan i en skottlosning i centrala hammarby city (stockholm) och nu när jag är 22 år gamma har jag bestämt mig för att istället för o begå brotten så vill jag stoppa det genom att bli polis, Mina intressen är att. skydda - Hjälpa - ställa tillrätta och jag har ett stort bil intresse sen har jag även ett intresse för djur, Min karaktär är modig men samtidigt väldigt försiktig av sig i allvarliga tillfällen tx.m när någon blivit mördad eller allvarligt skadad, mina framtidsplaner är att jag vill bli en polis och ansöka till polismyndigheten och bli väl omtyckt av alla omkring mig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer va en Aktiv och lojal spelare, jag har hög RP nivå, jag kommer göra flertals roliga och sociala RP scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska vinna i ett scenario och inte bara jag

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Man får inte döda utan anledning tx.m gå fram till någon och skjuta dom i pannan med en glock utan anledning. VDM: Man får inte använda sitt fordon som ett vapen tx.m köra på någon för att döda dem. COP BAIT: Man får inte försöka få polisen efter sig med mening tx.m sladda framför polisstationen för att polisen ska jaga dig. META GAMING: Man får inte ta information från irl och använda sig av i spelet tx.m från DC smatalet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har en del erfarenhet jag har spelat på en del andra RP servrar och mina vnr spelar på Unive och jag har kollat på dem när dem spelat som alla möjliga olika roller in game.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Discordkontot är ej med i discorden.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka