Nekad TrattShot | Ban Överklagan [ollebollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrattShot

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968382543/

Ditt Hex-ID: 11000013c16a44f

Vad är din discord tagg? trattkatt1

Vem var det som bannade dig? Ollebolle

Bild på banmeddelande: bild_2025-04-06_001916716.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För enligt staffen lallade vi och slogs i gänghus. Ja, vi slogs i gänghus men vi lallade inte, eftersom vi hade bakomliggande scenario till slagsmålet då vi har haft tidigare "beef" kring pengar och vapen samt mycket hat sagt muntligt. Förstår självklart att staffen har en annan vinkel av det då han inte vet om det bakom liggande scenariorna vi har haft, och om vi inte skulle haft bakomliggande scenario skulle jag tagit bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut min ilska som jag hade på en tidigare vän, där vi hade bakomliggande scenario till våran ilska då vi har haft mycket problem med varandra från rån samt kring vapen. Sedan så skulle vi rpa på att ta ut våra känslor på varande eftersom att det är ett effektivt sätt och det blir ett roligt scenario för oss båda två. Sedan att andra började lägga sig i, i vårat slaggsmål det är en helt annan femma som jag ej borde få en ban för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, den var felaktig eftersom vi inte lallade utan det var ett fullt seriöst slagsmål för att ta ut våra känslor på varandra. Ja vi slogs i gänghus, men det var även där som vi började bli irriterade på varandra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för lall. Då tog staffsen tag i det på direkten satte mig i staff samtal och sen dess har jag slutat lalla ( kan säga det eftersom denna är felaktig, den förra lall bannen var ej felaktig och det var bra att den sattes då det hjälpt mig ta rpn mer seriös)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi skulle kunnat ta slagsmålet någon annanstans, eftersom att en av skälen till bannen var att vi slogs i gänghuset. Att lösa dessa tidigare känslor och agriation mot varandra med ord skulle ej funka. Så vi båda två tänkte att det skulle vara kul med ett sånt här scenario för att lösa våra tidigare problem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, om ni väljer att unbanna mig ska jag inte slåss så som jag gjort där då jag självklart inte vill få en felaktig ban igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka