Nekad Trappo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trappo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Sköld

Vad är ditt discord namn? trappo

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 1998

Berätta om din karaktär. Adam Olofsson. 30 år. Endast haft deltidsjobb, kuggat plugg och har precis blivit utkastad från morsans källare. Är nyfiken på det självständiga livet men har det svårt att göra saker som kräver mycket tankekraft. Oftast positiv och uppfattas dum utan att själv veta av det. På fritiden gillar Adam att macka även då han aldrig fått mer än 1 studs.

Adam känner sig vilse i livet men försöker göra det bästa av situationen. Han har förhoppningar om att hitta ett jobb han kan hålla för att bevisa för morsan att han äntligen är självständig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tänker spela då och då men förmodligen inte så ofta. Det jag kan bidra med är relativt seriöst RP. Ser ingen poäng med att griefa eller liknande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för communityns bästa istället för egen vinst av t.ex pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Jag kan dock inte alla utantill. Men den viktigaste enligt mig är 'Sunt Förnuft' i kapitel 4.1. Den menar att man i första hand ska spela för att skapa en trevlig RP miljö, att inte använda onödigt våld eller liknande. Community reglerna säger även att man ska bete sig och inte provocera andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt, jag kommer inte spela ofta. Men när jag väl spelar ska jag göra mitt bästa för att bidra till servern. Jag pluggar ganska mycket och det är min prio, så kommer endast spela när tid finns.

Nekad. Utveckla följande:
-
Berätta om din karaktär: Förklara mer om din karaktärs liv.
- Motpartens vinst i ett scenario: Ge gärna ett exempel på ett scenario.
- Har du läst och förstått serverns regler: Ta upp, och förklara, några fler av grundreglerna (dem finns på forumet).

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka