Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197976549941/
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Svensson
Vad är ditt discord namn? Trance#5190
Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1988
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Markus och är 33 år gammal. Han är en glad/snäll person som vill allas bästa. Har jobbade tidigare som chef på Mekonomen och han älskar bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker om att RPa seriöst. Hoppas det är många duktiga RPare i staden
Jag har erfarenheter inom mekaniker då jag tidigare har jobbat som chef på Mekonomen. Jag hoppas på att kunna bidra med en bra RP staden, sprida glädje och kärlek till folk!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om att RPa och träffa nytt gött folk och snacka och umgås med. Staden har ju massor folk också vilket är ett stort +!
Hur hittade du Unive? Jag har spanat på olika städer men sett att denna stad faktiskt har väldigt många spelare online nästan dygnet runt. Vilket är kanoners! Kanske alltid finns någon att prata med oavsett när man spelar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag hoppas kunna bidrag med ett bra och roligt RP, göra folk glada osv. Jag hoppas kunna finna det på denna stad
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna bidra med ett bra RP samt få en bra gemenskap på staden. Som jag skrev ovan så hoppas jag kunna sprida glädje och kärlek åt folket.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället. Vill testa denna stora stad och hoppas på många goa personer att umgås med.
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Svensson
Vad är ditt discord namn? Trance#5190
Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1988
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Markus och är 33 år gammal. Han är en glad/snäll person som vill allas bästa. Har jobbade tidigare som chef på Mekonomen och han älskar bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker om att RPa seriöst. Hoppas det är många duktiga RPare i staden
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om att RPa och träffa nytt gött folk och snacka och umgås med. Staden har ju massor folk också vilket är ett stort +!
Hur hittade du Unive? Jag har spanat på olika städer men sett att denna stad faktiskt har väldigt många spelare online nästan dygnet runt. Vilket är kanoners! Kanske alltid finns någon att prata med oavsett när man spelar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag hoppas kunna bidrag med ett bra och roligt RP, göra folk glada osv. Jag hoppas kunna finna det på denna stad
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna bidra med ett bra RP samt få en bra gemenskap på staden. Som jag skrev ovan så hoppas jag kunna sprida glädje och kärlek åt folket.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället. Vill testa denna stora stad och hoppas på många goa personer att umgås med.