Nekad toxxic | Chef-jobb ansökan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toxxic

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
4
Användarnamn: toxxic

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor Del-Ägare

Vad heter du IRL? jakob

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 95

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill kunna hjälpa så mycket som möjligt och vara lite bossig och göra vianor till en bättre arbetsmiljö. Jag känner att jag kan ta hand om chefsrollen med att hantera arbetare och ge ut olika roller, se vilka som är aktiva och vilka som inte är det m.m. Jag tycker även att vianor senaste tid inte har varit särskilt aktiv vid vissa tidpunkter och jag känner att jag skulle kunna rätta till det. Jag söker ett jobb som är mycket underhållande och kan bidra till en bra roleplay-upplevelse och jag känner att detta jobb passar mig allra bäst.Jag tror att jag skulle kunna göra så att vianor skulle bli mer stabil med mer aktiva anställda. Skulle också vara väldigt bra och lyssna på alla mina anställdas åsikter. och även styra upp på vianor och visa vem som bestämmer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har gillat bilar hela mitt liv och jag håller alltid på att kolla på bilar! Hållt på med bilar i flera år. kan trimma bilar och rpa bra.

Berskiv din karaktär? han heter kurt olofsson ungefär 30 år 1.87 lång väldigt stark, motor intresserad och väldigt bossig. Kurt hade en väldigt jobbig uppväxt när hans mamma dog och pappa lämna honom men hans farbror som var mekaniker och mecka med bilar fick han bo hos. hans farbror var väldigt sträng men kurt är en fin och stiligt man.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar varierar typ från 17-22.30 pga skola helgen 12- 17 17- 00 typ

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej!

Har du läst våra Regler? JAPP!

du kan ej ansöka om del-ägare.
du får jobba dig upp till del-ägare. chefen som bestämmer

Din chefs-ansökan Nekats.
Tråd låst och flyttad

pga man inte kan ansöka till delägare det tas ingame med chefen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka