Accepterad Toxic Duck | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Duck

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198445887842/

Ditt Hex-ID: 11000011cf20162

Vad är din discord tagg? MR. Duck#0470

Vem var det som bannade dig? Kazlick

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft, säljer baseboll trä på torget -kazick. återstår 9 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skulle sälja baseboll trä på torget och för att jag skojade lite med killen först och jag fick veta att det klassas att man lallar, och för att jag tog upp ett baseboll trä utan en väska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick fram till en kille och frågade om han ville köpa mitt baseboll trä och så skojade vi lite och så kom det en annan kille och sa: du får inte sälja det här och då så jag: jo det får jag väll? och så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel för jag tog upp den utan en väska och jag skojade och jag viste inte att man inte fick skoja om det och då klassas det som lal, och jag tog upp baseboll träet utan en väska.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit banned förr!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sälja baseboll träet någon annan stans, men jag viste inte att man inte fick sälja baseboll trä på torget eftersom när en polis sökte igenom mig så sa han att det var lagligt att ha ett baseboll trä och på så sätt trodde jag att man fick sälja det var som helst. Jag hade kunnat bära en väska så jag hade kunnat ta ut den ur väskan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man inte ska lalla och inte dra upp något stort bara ut från byxorna och inte sälja något vapen på torget utan mask!

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top