Nekad Tosse | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169538660/

Ditt Hex-ID: 11000010c794064

Vad är din discord tagg? Tosse#8120

Vem var det som bannade dig? 1harry

Bild på banmeddelande: Harry ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom att jag råkade pitta in en bil som jag jagade, detta var inte med mening.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra jagade en bil, efter att vi hade jagat han en stund stannar han/saktar ner till en låg fart, då när jag försöker åka framför han åt sidan, så börjar han åka fort igen vilket leder till att min bil åker in i hans, detta såg då ut som en pittning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktigban, då pittning är helt oacceptabelt på servern. Där emot tycker jag att man borde hålla koll på helheten lite mer, på klippet ser man att jag pittar han, men att jag sedan rpar på skador och stannar min bil/låter den rulla i isch 50 km i timmen. Sen så ser man också på klippet att jag inte heller hade första tanken att pitta han, men jag förstår att man tror det när han åkte framåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit för ooc ingame halv ooc, och powergaming, detta skedde oftast när jag var ny på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sakta följa efter honom och vara säker på att jag inte hade råkat pitta honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man borde vara mer försiktig när man följer efter bilar, att jag också borde tänka mer på hur jag kör och vad konsekvenserna kan bli om jag itne tänker på hur jag kör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka