Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198363234032/
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Torre#1234
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Jag är 18 år gammal och heter Lasse har levt i Stockholm men har hört att Unive ska vara en bra stad så jag flyttade hit, min kompis bor här så han hjälpte mig att tjäna lite pengar så att jag kunde köpa min första bil. Jag gillar att hjälpa folk och samtidigt mecka med bilar så min dröm är nog att jobba på mekonomen, Jag har precis fått mitt körkort och gillar att åka runt i min 740 med min kompis. Min kompis är kriminell så det kan hända att man blir kriminell i framtiden. Jag har höga förväntningar på denna staden
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för jag har spelat på denna staden i några veckor nu och den verkar jätte rolig och roliga människor.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är en bra server och jag gillar den, detta är första servern jag spelar på så jag vill lära mig nya saker och bli en bra rp spelare
Hur hittade du Unive? Min kompis visade den för mig, så jag tänkte att jag kunde testa och så gjorde jag det och så märkte jag att det var roligt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att jag ska ha kul och samtidigt ha ett bra jobb som jag gillar tillexempel Mekonomen, jag vill skaffa många nya kompisar, kanske göra något stort rån i framtiden, vi får se jag har inte planerat så mycket än men det ska bli kul iallafall
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej detta är min första rp server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Torre#1234
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Jag är 18 år gammal och heter Lasse har levt i Stockholm men har hört att Unive ska vara en bra stad så jag flyttade hit, min kompis bor här så han hjälpte mig att tjäna lite pengar så att jag kunde köpa min första bil. Jag gillar att hjälpa folk och samtidigt mecka med bilar så min dröm är nog att jobba på mekonomen, Jag har precis fått mitt körkort och gillar att åka runt i min 740 med min kompis. Min kompis är kriminell så det kan hända att man blir kriminell i framtiden. Jag har höga förväntningar på denna staden
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för jag har spelat på denna staden i några veckor nu och den verkar jätte rolig och roliga människor.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är en bra server och jag gillar den, detta är första servern jag spelar på så jag vill lära mig nya saker och bli en bra rp spelare
Hur hittade du Unive? Min kompis visade den för mig, så jag tänkte att jag kunde testa och så gjorde jag det och så märkte jag att det var roligt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att jag ska ha kul och samtidigt ha ett bra jobb som jag gillar tillexempel Mekonomen, jag vill skaffa många nya kompisar, kanske göra något stort rån i framtiden, vi får se jag har inte planerat så mycket än men det ska bli kul iallafall
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej detta är min första rp server.